top of page
סדנת יוצרים קשר

סדנת יוצרים קשר

בתור הורים לבני נוער, אנחנו כל הזמן בתפקיד: לפעמים בתפקיד השוטר והמחנך, לרוב בתפקיד המטפל והרבה בתפקיד הנהג... עובדים-מסיעים-מגדלים-מאכילים-נוזפים-מחנכים-רצים-מארגנים.... וגם כשכבר מבלים- מתפצלים, מתפזרים, עסוקים. חיים... מה דעתכם להחליף את זה ב: נרגעים-מכירים-חווים-נהנים-מתרכזים-מתמקדים-מתפתחים? הרי אנחנו לא רק ההורים שלהם, אלא גם אנשים בפני עצמנו, והם – בלי שנרגיש ובמהירות הבזק – גדלים להיות אנשים צעירים, ובתוך השגרה העמוסה כמה כבר יוצא לכם לעצור ולבנות קשר בין אישי עם המתבגר שלכם? אנחנו נמצאים במרוץ מטורף, במקרה הטוב מדי פעם עושים הפוגות, אך בדרך כלל לא מספיקים ושוכחים להסתכל מתחת לאף ולראות שם את היקרים לנו מכל. השגרה עם המתבגר עלולה להדמות לעתים לצעידה בשדה מוקשים, הדורשת משנה זהירות וחשש מהתפרצויות, וכל כך חשוב ליצור הזדמנויות ללא עימותים, בסביבה רגועה, בפעילות מאתגרת ומגבשת. זכרו שזמן הוא המשאב היקר ביותר, אי אפשר להחזיר אותו לאחור! נחקר ונאמר כבר רבות על התרומה של חוויות וזכרונות לתחושת אושר, הגדולה יותר משל חפצים. מכאן, שבילוי עדיף על מתנה. וגם זו סיבה טובה עבורכם להתעניין במה שיש לנו להציע – סדנא ייחודית, לשיפור הקשר ביניכם לבין המתבגרים שלכם. לא מלים, אלא מעשים: חוויה משותפת שבה אנחנו מארגנים, מתכננים, מפיקים, ואתם פשוט צריכים להיות שם. נוכחים לגמרי, פנויים מדאגות ועיסוקים, כדי להכיר את המתבגר שלכם, ולתת לו להכיר צדדים חדשים שלכם. "בשביל הקשר" היא סדנה חוויתית ומאתגרת. היא מורכבת ממשימות אישיות וקבוצתיות, משחקים, חידות וסיפורים. כל אלו מסייעים בפיתוח ועידוד הקשבה, שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית והבנת הזולת. התרומה הנוספת, מעבר להנאה במהלך הסדנא עצמה, היא יצירת אווירה נעימה ומקרבת בינך לבין המתבגר/ת שלך, הנשארת ביניכם גם הרבה אחרי שהסדנא נגמרת.
הסדנה מאפשרת זמן איכות שלך עם ילדך בלי הסחות דעת, טרדות הארגון וחלוקת התפקידים המסורתית של ההורה-מחלק-הפקודות והמתבגר שאמור-להקשיב-אבל-רוטן... וכל זה בחברת מתבגרים אחרים והוריהם.

אתם מקבלים שחרור מתפקיד המנחים והמתכננים! את המושכות לוקחות מדריכות מוסמכות, איכותיות ומיומנות מטעם "בשביל החוויה". הסדנא מיועדת להורים ומתבגרים מכיתות ו' ומעלה, שרוצים להתקרב וליצור חוויה משמעותית משותפת. כל צירוף משפחתי של בוגר ומתבגר מתקבל בברכה: אמא ובת, אמא ובן, אבא ובת, אבא ובן, הורה ושני ילדים...

היא פונה להורים שרוצים להעניק לילדיהם כלים וכישורים שישרתו אותם בחיים, שרוצים להזכיר זה לזה את הקרבה, האהבה וההתקשורת שלפעמים קצת מסתתרים במאבקי גיל טעון זה. הסדנא מתחילה בארוחת בוקר מפנקת, ממשיכה במשימות לחיזוק הקשר ולהעצמת הקרבה בין ההורה למתבגר/ת, ובסיומה נעניק מזכרת אישית לכל זוג. לפרטים נוספים הכנסו לכאן , והצטרפו לחויה בלתי נשכחת, עוצמתית ומעצבת.

We would love to be in touch

Thanks! Message sent.

  • Grey Facebook Icon

FOLLOW US

Shavith 054-9982258  

Inbal 054-4902949 

Amit 052-2272963 

​© 2016 בשביל החוויה   Designed by BESTSITE

bottom of page