top of page
זה לא מקובל!

זה לא מקובל!

בשבוע שעבר נפגשתי עם נועה ואמה כדי לתכנן את טיול בת המצווה של נועה. פגשתי ילדה שיודעת בדיוק מה היא רוצה! זה מאוד שימח אותי לראות שהיא לוקחת אחריות על האירוע של עצמה. כשהגענו לדבר על הארוחה בסיום האירוע, אמא של נועה שאלה איך אפשר להמנע מכלים חד פעמיים, ולא להקלע להוצאות גדולות. נועה מיד הציעה שכל אחד יביא צלחת, כוס, סכום לעצמו. וכשאמא שלה אמרה שזה לא מקובל, זה בכלל לא עניין אותה, לא היה אכפת לה איך זה יצטייר בעיני החברה, יותר היה חשוב לה לשמור על הסביבה. הסתכלתי עליה בהשתאות ובהערכה רבה. למה הערכה רבה? מכמה סיבות: א. שמירה על הסביבה הוא אחד העקרונות שהכי חשובים לי אז שמחתי לראות שזה משותף לי ולנועה.
ב. נועה עדיין לא שבויה בתכתיבי החברה, במה מקובל ובמה שלא מקובל. לרוב אנחנו נוטים יותר מדי לפעול לפי תכתיבים חיצוניים לנו, רק כדי להרגיש שייכים ולא חריגים. רק אדם שבטוח בעצמו מסוגל לחולל שינויים, ולפעול בניגוד ל"מה שמקובל".
ג. נועה ידעה בדיוק מה הערכים המובילים את חייה. זה בא לידי ביטוי לאורך כל תכנון האירוע, ובמיוחד בנוגע לשמירה על הסביבה. לכן לא הייתה לה בעיה לבחור איך היא רוצה שהאירוע יראה ויתנהל. הרבה פעמים בחיים אנחנו ניצבים בפני דילמות וקשה לנו לקבל החלטה. אם נעשה ביננו לבין עצמנו את הבדיקה מהם הערכים החשובים לנו, יהיה לנו קל יותר לקבל החלטות, גם אם הן יראו "לא מקובלות". ואם אתם לא יודעים איך לעשות את הברור הזה לבד, בסדנת בשביל הקשר, חוץ מכל המשימות המאתגרות פיזית ומחשבתית שיש שם, אנחנו גם מבררים מה הערכים שמובילים אותנו, ומה הערכים המשותפים לנו ולילד/ה שלנו. זה מרגש אותי כל פעם מחדש לראות את התוצרים של הבירור הזה. סדנת "בשביל הקשר" תתקיים ביום שישי 21.12.18 כל הפרטים על הסדנה בלחיצה כאן. להתראות בשמחות, שבית. #טיולבתמצווהבישראל #טיולבנותמצוה #ארועיםבטבע #בתמצווהחווייתי #בתמצווהאחרת #טיולבתמצווה #בתמצווה #מסעבעקבותגיבורות

We would love to be in touch

Thanks! Message sent.

  • Grey Facebook Icon

FOLLOW US

Shavith 054-9982258  

Inbal 054-4902949 

Amit 052-2272963 

​© 2016 בשביל החוויה   Designed by BESTSITE

bottom of page