top of page
  • שבית ליפשיץ

שינוי זה הדבר הכי קבוע

ביום שני עלה לאוויר פרק נוסף בפודקאסט שלי. הפרק הזה הוקלט בדצמבר 2022, ולא יכולתי למצוא זמן יותר מדוייק להעלות אותו. בפרק אני מדברת על שינויים, ועל איך להתמודד איתם.

בימים אלה ממש אני מרגישה שאני נמצאת בצונמי של שינויים. עמית, שעובדת איתי בערך 7 שנים, נפרדת מ"בשביל החוויה" - כי היא צריכה שינוי :-), מסעות שהוצאתי באופן קבוע כבר כמה שנים, אני מפסיקה להוציא אותם במתכונת שפתוחה לקהל הרחב.

כך למשל מסע "בשביל הבגרות" יצא באוקטובר בפעם האחרונה במתכונת הזו. כנ"ל לגבי "מתחברות בלב מדבר" שיצא בתחילת נובמבר.

מוצר חדש יוצא לאויר העולם בימים אלה, אנחנו ממש בצירי הלידה האחרונים. פרטים בקרוב... ועוד שינויים רבים ומגוונים.

על פניו נראה שהשינויים האלה מבהילים ומפחידים, לעיתים גם עצובים. אבל אם מבינים ששינויים הם חלק מהחיים, ולמעשה הם החלק הכי קבוע בחיים, אז לומדים להתמודד איתם בלי דרמה.

מזמינה אתכם להאזין לפרק, בו אני מדברת בין השאר גם על איך לעזור לילדים שלנו להתמודד עם השינויים הבלתי נמנעים.

אשמח שתכתבו לי מה לקחתם מהשיחה הזו. קוראת הכל!

כאן אפשר להקשיב לפרק, או בכל פלטפורמת פודקאסטים חפשו "בשביל החוויה".


להתראות בשמחות,

שבית, וצוות בשביל החוויה.

5 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מבצע מטורף של פעם ב50 שנה!!! 

מחר (3.5.24) אני חוגגת 50 אביבים. זה מספר שקצת קשה לי לעכל בעיקר כשאני מרגישה תמימה כמו בת 23. ימי ההולדת שלי תמיד מורידים לי את האנרגיה, ואני נהיית מלנכולית. השנה החלטתי להילחם במלנכוליה בכל החזיתות.

מה יוצא לך מזה?

לפני יומיים הבטחתי שאספר על הרפתקה קצרה שעשיתי עם מס' 4 בתל אביב, ואיך אתם יכולים להרוויח מזה... אבל לפני זה, אני רוצה להודות לאפרת שהסבה את תשומת לבי לכך שמשחק הקהוט לא נפתח לה. לכבוד החג אני מעניקה

איזה כיף לדעת שיש לי השפעה:-)

רונית התקשרה אלי, וביקשה שאעזור לה לתכנן את טיול בר המצווה לבן שלה. הם מתכננים מסע של שבוע ברחבי הארץ. שאלתי אותה לגבי האתרים שחייבים להיות בטיול, ומקומות שהיו רוצים להגיע אליהם. היא התחילה לפרט וכשהג

bottom of page