top of page
  • שבית ליפשיץ

מהו מסע גיבורות?


אם הגעת לכאן, סימן שאת מתעניינת בציון בת מצוה אחרת, בצורה חוויתית, מיוחדת ומעצימה. שאת רוצות לקרוא עוד על זמן איכות ייחודי של אם עם בתה. בדיוק עבורך יצרנו את "מסע גיבורות"-

מסע אינטימי קבוצתי ברחבי הארץ, המיועד לבנות מגיל בת מצווה עם אמותיהן. זוהי דרך מיוחדת להנחיל להן ערכים ולבלות איתן מסע בלתי נשכח, לתת להן- ולכן - מתנה לחיים.

"מסע גיבורות" הוא מסע בארצנו היפה, בו משתתפות אמהות ובנותיהן (עד 20 זוגות). במסע משולבים משימות ואתגרים, סדנאות וטיולים.

היעדים שעמדו לנגד עינינו בבניית המסע הם הנחלת ידיעת הארץ, ערכי הטבע, חברות ושיתוף פעולה. דרך השגתם היא באמצעות פעילות חווייתית מיוחדת המותאמים אישית למשתתפות. ההדרכה מבוצעת ע"י מדריכות מוסמכות, איכותיות ומיומנות מטעם "בשביל החוויה". במהלכו נשמע סיפורים על נשות מופת מההיסטוריה היהודית והישראלית ונלמד איך הבחירות שנשים אלו עשו השפיעו על העם שלנו: ניפגש עם נשים מעוררות השראה שמגשימות את עצמן בהווה, נכיר נשים מתרבויות שונות החיות כאן בארץ: מפגש עם נשים מהעדה הדרוזית ימחיש את המגוון האנושי המרכיב את המדינה, ילמד לפתח רגישות ולקבל את השונה והאחר בחברה.

בין הגיבורות ה"משתתפות" במסע: בנות צלפחד, חנה סנש (ושתי הצנחניות הנוספות שהיו בקבוצה), שרה אהרונסון, דבורה הנביאה, יעל אשת חבר הקיני ועוד.

במסע מגיעים למקומות שבד"כ לא מגיעים אליהם עם המשפחה, אתרים המשלבים נוף עם ערכים, במסלולי הליכה קצרים ויפיפיים.

לאורך המסע תאותגרנה המשתתפות במשימות לחיזוק הקשר אם-בת, במהלכן יכירו בעוצמות שלהן ויחזקו את ביטחונן העצמי. ובין לבין, ייהנו המשתתפות משלל פעילויות מהנות ומאתגרות כגון: פתרון כתב חידה המצריך שיתופי פעולה בין הזוגות, סדנת ריקודי בטן מעצימה ומשחררת ועוד...

בסוף המסע, בשעת לילה מאוחרת, יתקיים טקס סיום חגיגי ומרגש, אותו תנחה אחת מ"גיבורות" המסע והבנות תקבלנה מזכרת אישית בלתי נשכחת.

באמצעות לימוד והנאה נחזק את הקשר בת-אם, קשר כה משמעותי וטעון.

זוהי הזדמנות נדירה וכמעט חד פעמית לבלות זמן איכות אמיתי של אם ובת ולהכיר מקרוב צדדים חדשים זו של זו. התוצאה היא מסע מעצים, המשאיר את חותמו על המשתתפות לעוד הרבה שנים. ציון בת מצוה עם תוכן. בת מצוה מיוחדת.


666 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page