top of page
  • שבית ליפשיץ

איך מתכננים אירוע עם תוכן?


סיבה למסיבה – יש. כבר טוב.

עכשיו, איך הופכים אותה לאירוע עם תוכן? לחוויה בלתי נשכחת וייחודית? למשמעותית למשתתפים בה?

אם אתם ממש לא רוצים שזה יהפוך לסתם עוד אירוע שיבלע בים האירועים הדומים לו, אבל אין לכם מושג מה עושים- הגעתם למקום הנכון!

אנחנו בחברת "בשביל החוויה" מתמחות ביצירת אירועים עם תוכן, בלתי נשכחים ומהנים. כאלו המנצלים את האירוע על מנת להאיר ולהעצים את הערכים שמנחים אתכם- את מה שחשוב לכם באמת.

כשאנחנו בונות אירוע, אנחנו מבררות אצל הלקוח - מה הקונספט הרצוי לו?

לדוגמא, אם האירוע הוא יום הולדת לסבתא, אפשר לתכנן טיול ברחבי הארץ בין המקומות שסבתא גרה בהם, או שהיו משמעותיים עבורה במהלך השנים. נתחיל בעיר הולדתה, נעבור למקום בו התחתנה, משם נמשיך לדירה הראשונה, מקומות העבודה וכו'. לחילופין, אפשר להצמד לקונספט שבו הקו המנחה הוא התחביבים של בעל השמחה. במקרה כזה, אפשר לבנות מסע בעקבות שירים שהוא אוהב, אתרים רלוונטיים עבורו וכדומה.

אחרי שסוכם והובן מה הקונספט- אנחנו מתחילות לתכנן את ההפקה.

ביצירת ההפקה, כמובן, אסור להתעלם מענינים ארציים של לוגיסטיקה ואילוצים בסיסיים, למשל:

מה מועד ועיתוי האירוע?

מה כמות האנשים המתוכננת?

מי קהל היעד: קהל הומוגני או הטרוגני? האם יש ילדים? האם מישהו מוגבל בתנועה?

האם יש הגבלות קולינריות- רגישויות, סוג כשרות? וכדומה.

כל הנתונים האלו חייבים להילקח בחשבון, כדי לוודא שאף אחד לא נשאר בחוץ! שיתוף מלא של כלל המשתתפים באירוע הוא תנאי הכרחי להצלחתו.

התכנון צריך להיות מוקפד ומדוקדק מתוך מחשבה שאף משתתף לא יחוש מגביל ומעיק על שאר הנוכחים, לכן, אם יש בעיית ניידות – ייבחר מראש מסלול נגיש שכולם יכולים לבצעו בלי בעיה, האוכל יותאם לכל המגבלות וכל אחד ירגיש נוח, נינוח ופנוי ליהנות ולחגוג.

יציקת תוכן לאירוע דורשת נסיון והיכרות עם שלל ספקים, אפשרויות ומסלולים, שיתנו פתרון של 360 מעלות לכל רכיביו, וייצור חוויה מושלמת שתזכר לטובה על ידי כל הנוכחים בה לשנים רבות.

התנסינו בתכנון והפקה של אירועי תוכן רבים ומגוונים, לקבוצות פרטיות ומוסדיות, כאשר כל לקוח קיבל אירוע מקורי, מתוקתק ומותאם לחלוטין לצרכיו ולרצונותיו.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד אודות תכנון אירועים עם תוכן, מוזמנים לפנות אלינו בשמחה

ילדים צועדים בשביל בטבע במסע שביל החויה


17 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page