top of page
  • שבית ליפשיץ

בת מצוה עם תוכן


זוכרים את הרגעים הנדירים, שבהם אנחנו ב א מ ת נמצאים עם הילדים שלנו?

לא רק פיזית, אלא פנויים ומרוכזים רק בהם? לא עסוקים במסכים, בעבודה או בסידורים, פשוט נמצאים וחווים אותם ואיתם.

אולי זה קורה בזמן נסיעה, באמבטיה או לפני השינה. אולי בחגיגת יום הולדתם בגן.

אבל כשזה כבר סוף סוף קורה, אלו רגעים קסומים, מרגשים, שבהם אנחנו מגלים מיהו הילד שלנו באמת: איך הוא מתנהג, כמה גדל, מה הוא יודע לעשות, מה הוא למד מאיתנו.

ההתלהבות וההערכה של רגעים כאלו לא שמורות רק לנו, ההורים. הן לגמרי משותפות גם לילדינו, שבמודע או לא מנסים בכל גיל ואופן ללכוד את תשומת לבנו, להיות במרכז העניינים שלנו.

בת מובילה את אמא

האם לא הגיע הזמן ליצור רגעים כאלו באופן יזום? להאריך ולנצור אותם? בת מצוה היא הזדמנות יקרת ערך לכך: בגיל כה מאתגר, הפכפך, בו השינויים הפיזיים והנפשיים של ילדתכם מהירים וקיצוניים, אין כמו לעצור רגע אחד להתבוננות, התרשמות והתפעמות מהנס הזה שגדל אצלכם בבית.

אנחנו ב"בשביל החוויה" יצרנו בדיוק בשבילכם מתנת בת מצוה חווייתית לאם ולבת. בת מצווה מיוחדת, אחרת, בת מצוה עם תוכן. מדובר על מסע שלא תשכחו: מסע בנות מצוה עם אמותיהן, בו נפגשות אמהות ובנות מכל הארץ לחוויה מיוחדת, במהלכה יתנתקו מהמולת השגרה, ויבלו יחד בדרך ייחודית ומעשירה.

המטרה של המסע הזה היא לחזק את הקשר בת-אם, לתת הזדמנות לאמהות להוות דוגמא אישית לבנותיהן, לתת השראה לבנות ע"י מפגשים עם נשים יזמיות ומשפיעות, להכיר את המגוון האנושי המרכיב את המדינה דרך ביקור בקהילות שונות, להתחבר לארץ ולמסורת ולהיות נקודת ציון בחיים. כך שבזמן שאתן מתענגות על ההיכרות המחודשת עם בנותיכן, הן זוכות לחוויה ערכית שתישאר איתן כל החיים. זמן איכות – פשוטו כמשמעו!

אם מעניין אתכן לשמוע עוד פרטים, מוזמנות מאד להיכנס לקרוא כאן איך תוכלו לנצל את יום ההולדת ה-12 של בתכם כהזדמנות לחוויית בת מצווה עם תוכן, חגיגת בת מצוה אחרת ומיוחדת.


12 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page