top of page
  • שבית ליפשיץ

לכבוד הקיץ שהגיע

לכבוד הקיץ שהגיע, אני עושה סדר במדפים הוירטואלים של "בשביל החוויה", ובפינה נידחת, שכוחת אל, מצאתי שני מוצרים-אחים מעולים, יושבים חפויי ראש ומעלים אבק.

ניערתי מהם את האבק, חיבקתי אותם באהבה, והחלטתי להחזיר להם את שמחת החיים, ע"י הצבה שלהם במרכז הבמה.

אז אחרי שכבר עשרות אנשים נהנו (ונהנים) מהם, הגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם.

קבלו במחיאות כפיים סוערות את האח הגדול –

ואת אחיו הקטן –

הקורס לכתבי חידה אישיים

הקורס לכתבי חידה אישיים, הוא קורס דיגיטלי מקיף, עם הדרכות וידאו. הקורס מיועד לכל מי שרוצה לשדרג את האירועים שלו בעזרת הכנסת תוכן אישי ומקורי.

הטכניקות הנלמדות בקורס מתאימות לכל סוג של חפש את המטמון, לכל אירוע בו רוצים להעצים את בעל השמחה (בת/בר מצווה, ימי הולדת למבוגרים), ולכל אירוע בו רוצים לגבש את המשתתפים ולהפתיע אותם.

ועכשיו, לכבוד הקיץ, הוא ב30% הנחה.


זהו מדריך כתוב שיחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים, יוציא אתכם הורים משקיענים (עם מינימום השקעה, אבל אף אחד לא צריך לדעת את זה...), יעצים את הילד/ה שלכם וילהיב את כל המשתתפים!

ועכשיו, לכבוד הקיץ, הוא ב12% הנחה.


ואל תחשבו שבגלל המחיר הזול הם לא שווים הרבה. המחיר מונגש לכם באהבה, כחלק מהשליחות שלי להכניס משמעות לכל אירוע.

להתראות בשמחות


194 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מבצע מטורף של פעם ב50 שנה!!! 

מחר (3.5.24) אני חוגגת 50 אביבים. זה מספר שקצת קשה לי לעכל בעיקר כשאני מרגישה תמימה כמו בת 23. ימי ההולדת שלי תמיד מורידים לי את האנרגיה, ואני נהיית מלנכולית. השנה החלטתי להילחם במלנכוליה בכל החזיתות.

מה יוצא לך מזה?

לפני יומיים הבטחתי שאספר על הרפתקה קצרה שעשיתי עם מס' 4 בתל אביב, ואיך אתם יכולים להרוויח מזה... אבל לפני זה, אני רוצה להודות לאפרת שהסבה את תשומת לבי לכך שמשחק הקהוט לא נפתח לה. לכבוד החג אני מעניקה

איזה כיף לדעת שיש לי השפעה:-)

רונית התקשרה אלי, וביקשה שאעזור לה לתכנן את טיול בר המצווה לבן שלה. הם מתכננים מסע של שבוע ברחבי הארץ. שאלתי אותה לגבי האתרים שחייבים להיות בטיול, ומקומות שהיו רוצים להגיע אליהם. היא התחילה לפרט וכשהג

bottom of page